Svensk formgivning

Igår var mamma och pappa hemma hos mig och hjälpte mig att fixa det sista i lägenheten så nu är den i stort sett färdiginredd. Måste man börja möblera om och så nu eller för färdig kan den ju inte vara ;)

I skolan går det bra, är jätteroligt och intressant. Just nu läser vi företagsekonomi och gör en massa kalkyler och beräkningar på lönsamhet och gud vet vad.

Ikväll ska jag börja på en kvällskurs, Svensk formgivning heter den och drivs genom Halmstad Högskola men man kan välja att läsa den på flera olika orter så jag läser den här i Älmhult. Ska bli intressant.

Imorn är jag "ledig" och då ska det fixas, laga mat och baka för på kvällen vankas det inflyttningsfest hemma hos mig och senare blir det utgång för i helgen är det "Älmhultsdagarna" så det är iallafall nåt som händer.

Kommentarer
Postat av: madde

Halloj tjejen, vaken än? ;) du har fått en utmärkelse av mig :)

2008-09-16 @ 06:55:29
URL: http://alskadehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0