Ta bort - lägg till

Nu har jag gjort lite ändringar i beställningarna från H&M och La Redauote. Jag plockade bort beställningen av skorna och sen tog jag bort lite saker från H&Ms beställning. Detta för att jag fick hem ett erbjudande från Ellos på 60% rabatt på valfri vara. Ellos har alltid så bra erbjudanden, och snygga saker. Så jag beställde två nya lampor, lampgalen som jag är. Den vita bordslampan tänkte jag ha vid datorn och den svarta taklampan ska hänga i TV-rummet. Den vita lampan är så snygg tycker jag. Ordinarie pris är 999kr för den men nu när de hade 60% var jag ju bara tvungen att slå till. Och för 20kr extra valde jag expressleverans så på tisdag får jag förhoppningsvis en smsavisering att mitt paket finns att hämta på
utlämningsstället. Kul!

Hampus har jouren denna veckan på brandstationen så för några timmar sen fick han larm om en brand någonstans. Vi får väl se när han dyker upp här hemma igen. Han hade två larm i natt också så det blev inte så mycket sömn. Det är farligt när sambon är iväg för då passar jag på att shoppa lite extra :) När katten är borta så..

Nej nu ska jag fixa med middagen, det blir stekt lax med nypotatis och romsås. Vi får väl se om jag får avnjuta maten själv eller om älsklingen hinner hem tills det är klart.

Zooma  Zooma

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

De hade mycket fint på Ellos. Såg ett soffbord och två sängbord som gärna skulle få flytta hem till oss.



~Livet i byn

2008-06-06 @ 23:13:28
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0