Fynd

Idag har jag fyndat, igen. Snälla mamma och Hampus läs inte detta. Jag ska införa köpstopp, snart :)
Men idag var jag bara tvungen att slå till.
Jag hittade nämligen soffbordet Strind för 195kr, ordinarie pris 1195kr. 1/10 av priset. Det är väl ett fynd =)
Sen fyndade jag även lite ljusstakar, men det ena slog jag klart sönder på väg till bilen.

Jag skulle bara dit och köpa lite nya galgar för jag har rensat min garderob idag. Ni kanske undrar varför man behöver galgar när man rensar garderoben? Jo för att mina nya inköp var fler än dom jag ska skänka, så kan det gå!

STRIND Soffbord

SKIMMER LjusstakeSKIMMER Ljusstake

Denna slog jag klart sönder, nu vet jag iallafall att dom är gjorda av glas, det visste jag inte innan.

SKIMMER Ljusstake för blockljus

Kommentarer
Postat av: Mari

Vilket fynd du gjorde men det var synd att du slog sönder en ljusstake.

Du vet väl att för varje nytt plagg man köpter ska man slänga ett, men hur lätt är det. Har själv köpt lite nytt idag men inte slänger jag nåt annat då så galgar behövs. När man väl rensar sen slänger man ju massor av plagg så det måste ju gå jämt upp eller??

2008-06-18 @ 14:23:53
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: mirka

Vilka fynd!



Bordet var ju jättesnyggt! och de där ljusstakarna har jag också. Synd att du råkade ha sönder den ena. Har sett att det är fler som råkar ta sönder dem inne på Ikea :)

2008-06-18 @ 20:45:50
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0