Foton

Igår skickade jag och Hampus iväg en beställning för framkallning av våra kort från Thailand.
Sen kom vi på att vi inte har framkallat korten från vår förlovning från midsommarafton förra året och inte heller från semestern i Turkiet förra året. Det är ju skam. Så nu är alla bilderna beställda och jag hoppas att vi får dom senare i veckan.
Vi beställde korten från extrafilm.se, vi valde att beställa dom färdiginsatta i album, himla bekvämt :)

Som julklapp för ett par år sedan beställde jag ett album till min älskling med bilder på oss från sommaren innan. Man kunde välja att skriva till texter och lägga till små hjärtan och så på varje sida och sen fick man hem albumet färdigt och klart. Riktigt bra blev det och jag hoppas att det var en uppskattad present.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är också urusel på att framkalla foton. Så snyggt vardagsrum ni har!

2008-06-16 @ 17:59:03
URL: http://lisenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0