Skummeslöv

Nu ska jag och älsklingen snart köra ut till Skummeslöv och stanna där i en vecka.
Vi får se hur det blir med bloggandet under den tiden, förhoppningsvis kan jag lägga in lite bilder på stugan imorn från pappas dator men sen åker dom hem och tar datorn med sig.
Så då har jag och Hampus stugan för oss själva en hel vecka. Semster!

Trevlig helg och semster på er alla!!

Denna söta oljelampa köpte jag på Hemtex igår för halva priset. Den ska mamma och pappa få när vi kommer ut till stugan. Den passar perfekt till deras rosa insektsfångare som lyser upp i trädgården. Riktigt snyggt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, Skummeslöv är så fint...avis är jag. Brukar ha turen att få låna en stuga i Glimminge plantering...får se om vi har tur i sommar med, ha de fint

2008-07-07 @ 15:43:44
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Anna

Har en kompis som brukar vara mycket i skummeslöv. Själv har jag en stuga i Helsingborg. Läste att du ska studera till inredare. Hur är en sån skola?

2008-07-08 @ 17:26:02
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: malin

Ha det så skönt i Skummeslöv, stugan såg jättefin ut, är nyfiken på att se fler bilder.

Jag sökte förra året till "din" ky-inredning, men inte detta, jag blev så besviken när jag fick veta att de lottat ut platser.

Nu satsar jag ju på annat istället... Hoppas det går bra för dig.

2008-07-08 @ 17:38:43
URL: http://tjusigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0