Hampen

Idag och imorgon är jag ledig, så himla skönt med långhelg. Idag har jag tränat och sen lunchat med syrran på Ikea. Trevligt. Så gick vi ju självklart en runda genom varuhuset, svårt att komma till restaurangen annars :) och då stötte jag på Hampen i vitt. Och den fick följa med mig hem. Min riktiga älskling Hampus lär inte bli så glad men han börjar vänja sig vid mina impulsköp. Men denna mattan kommer bli kanon vid sofforna istället för den runda svarta. Svart soffa och svart matta blir lite mycket svart kan jag tycka. Men jag kan inte lägga ut mattan ännu för när jag kom hem med mitt nya köp så fick ja för mig att jag skulle tvätta överdraget till vår soffa Karlstad. Det var riktigt slitigt att få väck tyget men nu ligger det i tvättmaskinen så vi får se hur det blir. Hoppas jag får på det igen :) Det var nämligen rödvinsfläckar på den efter vår inflyttningsfest. Tack syrran ;) Och imorn kväll ska mina favorittjejer komma hit så jag hoppas att jag har fått på överdraget till dess. Jag är lite nervös!

HAMPEN Matta KARLSTAD Klädsel 3-sits soffa

Kommentarer
Postat av: jenny

köpte också den mattan då vi var på ikea, har hört att den visst luddar rätt rejält men än så länge är jag nöjd med min:-)
Vilken mysig alla hjärtans dag du verkar ha fått, gulligt av karln din:-) Kram/jenny

2008-02-21 @ 18:16:54
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0