Stelton

Sent igår kväll när jag och Hampus var ute och gick en sväng i byn såg jag ett erbjudande om Steltons brödpåsar. Affären Inspiration eller Presenten som den egentligen heter tror jag har en adventskalender med ett speciellt erbjudande varje dag fram till jul. Så i skyltfönstret stod dagens lucka, två små Stelton brödpåsar för halva priset, 100kr! Som hittat. Så idag sprang jag ner till affären och tog mig ett paket svarta brödpåsar. Så nu ska dom få pryda vårt köksbord. Dock inte med bröd utan lite annat smått å gott. image2image3


Kommentarer
Postat av: Malin

God jul på dig också:P Bättre sent än aldrig:P Alltid kul med nya bloggar! Här tittar jag in fler gånger! Kram

2007-12-25 @ 13:26:07
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0