Stelton - termoskanna

Jag tänkte jag skulle fortsätta på namnet Stelton.
Jag har nämligen införskaffat en Stelton termoskanna. Jag var bara tvungen att köpa en. Jag har länge gått och suktat efter en men har tyckt att den varit lite för dyr för att bara köpa sådär på en shoppingrunda. Men när jag var i Växjö sist och skulle shoppa så hittade jag inte ett enda klädesplagg. Så jag var ju tvungen att köpa något så då gick jag in på Inspiration och köpte en massa fina saker, bla termoskannan som är svart och högblank. Och jag som inte ens dricker kaffe! Men den är snygg bara där den står i sin lilla hylla. När jag ändå var igång med shoppingen passade jag på att köpa lite nya Rostibunkar, i mörkgrått. Dyrt blev det men ibland får man unna sig det bästa. Förhoppningsvis kan jag ha allt i många många år. image4image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0