Marimekko <3

När jag fyllde år för något år sedan fick jag en skål från Marimekko av min mamma. Det var då Marimekko precis hade blivit poppis igen och jag visste knappt vad det var. Men nu älskar jag min skål. Sen har jag utökat med en liten portmonnä som jag förvarar i min handväska med det nödvändigaste. Och sen nu har jag sett nere i en affär på byn att dom har salladsbestick i samma serie så dom fick jag av mina kära föräldrar nu i julklapp. Det är roligt att få sådant som man kan ha framme och visa istället för att behöva ställa undan allt och sen kan man byta ut lite efterhand. Skålen står placerad i vår Expedithylla och besticken står i mina Rostiskålar. Även att vi har så stor lägenhet börjar platsen ta slut. Hus nästa tack!

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0