Modeblogg

Jag tänkte göra lite inlägg som handlar om mode också här på bloggen, hoppas att det är ok :)
För ett tag sedan när jag var inne på Gina Tricots hemsida såg jag en riktigt snygg klänning på deras startsida som jag bara var tvungen att klicka hem :)
Men till min besvikelse fanns inte klänningen på hemsidan så nu har jag kollat in deras hemsida varje dag sedan dess för att se om den kom in i webbutiken, för ni har väl inte missat att de har en webshop, äntligen!
Och idag så fanns klänningen äntligen på hemsidan.
Enligt mig är den underbar, perfekt som nyårsklänning. Nu är bara frågan vad man ska göra på nyår ;)

299kr kostade den.

Det går inte att kopiera in en bild direkt men klicka på länken så ser ni skönheten

https://www.ginatricot.com/se#/product/24915900


Kommentarer
Postat av: Mallaco

Hade ingen aning om att det fanns en webbshop. Fantastiskt bra!!

Ska kika in.. tack för tipset

2008-11-20 @ 18:52:13
URL: http://www.mallaco.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0