Vinställ

Igår kväll var min syster på besök. Hon har varit nere i Tysklans och Österrike och kollat på EM. Hon såg matchen när vi förlorade mot Spanien. Men men ikväll tar vi nya tag. Heja Sverige!!

Hon hade med sig lite presenter till mig och älklingen. Bland annat en vinflaska. Tack syrran! Så nu tänkte jag vissa vårt vinställ som vi köpte på Bolagret i Malmö och som vi sedan bar rundor på genom hela stan och på tåget hem.
Nu behöver det bara fyllas på lite, så en runda till Tyskland i sommar hade inte suttit fel. Hanna vi måste planera in en helg snart!



 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Smultronsaft.se

Åh vilket fint vinställ! Får kanske ta en tur dit! ;-)

2008-06-19 @ 14:25:36
URL: http://www.smultronsaft.se
Postat av: Mari

Vinstället har jag med men det är nu på vinden, dricker sällan vin så jag vet inte varför jag köpte det fast jag tyckte väl det var snyggt.

Platsbrist är oxå en orsak till förpassningen.

2008-06-19 @ 18:30:52
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0