Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mirka som har bloggen http://mirkajohanna.blogspot.com/
Jag utmanar sedan alla som känner sig manade.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Hmm jag var 11år och bodde i Osby. Spelade fotboll en del om jag minns rätt. Vi skaffade katten Lukas runt den tiden skulle jag tro.

2. Vilka fem saker finns på "att göra listan" idag?

  • Handla mat inför midsommar
  • Gå en sväng på Ikea
  • Lösa ut min BG-avi som jag fick på posten idag gällande ett bidrag som man får när man har gluten.
  • Ut och springa
  • Köra ut till Skummeslöv

3. Godis jag gillar:

Naturgodis, choklad. Men är annars är jag mest en chipsmänniska.

5. Städer som jag bott i?

Har inte bott i någon stad direkt men under mina första 18år bodde jag i Osby och nu bor jag i Älmhult.

Jag plockade bort fråga 4 angående vad jag skulle göra om jag blev miljardär. Jag hittade inget bra svar till den så jag lät den vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0