Tjejmiddag

Igår bjöds det på tjejmiddag här hemma. Det var min 21-årsdag som firades, mycket trevligt. De gamla klasskompisarna var åter samlade och då finns det mycket att prata om.
Och världens bästa present fick jag av mina snälla vänner, 6 st klara Kivi ljuslyktor, kan det bli bättre? Tack så jättemycket tjejer! Och den fina blomman får jag ju inte glömma, händigt gjord utav en av mina kompisar.

Menyn såg ut så här:

Välkomstdrink: Gin och Tonic, kan man dricka en bättre sommardrink i värmen?
Huvudrätt: Mangochutneykyckling med klyftpotatis och sallad, till detta serverade vitt vin och cider
Efterrätt: Hallon, blåbärs och björnbärscheesecake i glas

Sen bjöds det på lite majssnacks och sesamfröstavar.

Tack för igår tjejer!!



Denna vackra blomma fick jag, den fick sin plats i min fina Orreforsvas som jag fick av familjen när jag tog studenten.



Mmm mina fina Kivi-lyktor



Här satte jag ut lyktorna med mina Alvar Aalto vaser, vi får se om jag flyttar på dom sen



Här är den mumsiga efterrätten, varmrätten har jag tyvärr ingen bild på, den var borta innan jag fick fram kameran, hungriga som vi var.

Kommentarer
Postat av: madde

dom ofärgade tycker jag är vackrast, riktigt fin födelsedagspresent du fick :)

2008-06-01 @ 17:14:35
URL: http://madelaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0