Sex and the city

Idag var det utdelning av biobiljetter på jobbet och jag var snabb nog att roffa åt mig två stycken.
Så nu ska jag och en gammal klasskompis gå och se filmen Sex and the City veckan efter midsommar. Det ska bli så kul. Det är ju verkligen en riktig tjejfilm så att gå dit med Hampus hade känts lite konstigt.
Vi får väl se om filmen blir en flopp, vem vet den kanske är riktigt bra. Men att den är bättre än serien har jag svårt att tro.
För ett år sedan var jag och en kompis i New York och då åkte vi Sex and the City bussen, så vi har ju varit på en del ställen som säkert finns med i filmen och finns med i serien. Så därför blir det lite extra kul att se filmen och drömma sig tillbaks till NY!

Sex and the city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0