Halmstad

Nu är vi hemma i Älmhult igen efter en jättemysig vecka ute i stugan. Men oj vad fort tiden har gått, tur man har 3 semesterveckor kvar.

Jag har tagit en del bilder på och i stugan så jag tänkte lägga upp de bilderna lite senare.

I tisdags var vi inne i Halmstad en liten runda. Det blev faktiskt inte så mycket shopping för någon utav oss utan vi strosade mest rundor och till lunch blev det sushi, vilket inte uppskattades av Hampus, men nu har han provat iallafall.

Jag skrev ju tidigare om tvålen Savon de Marseille som jag funderade på att köpa, och nu står den i badrummet. Jag fick tips om att den skulle finnas på Twilfit, och när vi sprang på den affären i Halmstad kunde jag ju inte motstå :) Denna med doften oliv och lavendel, doftar underbart.

Jah kan också berätta att vi var i Ullared en dag, så fler bilder med inköp kommer :)




Kommentarer
Postat av: Mari

Den där tvålen har jag sett det bloggas om + att jag såg den i huvudstaden i flera affärer, har inte koll på varför den är så poppis? Underbart duschdraperi du har, nytt kanske?

Ska bli kul att se dina Ullaredsfynd, de har så mycket roligt och snyggt där nu för tiden.

2008-07-12 @ 05:12:40
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Martina

Ha precis som Mari skrev varför är den egentligen poppis... Jag har alltid kollat hem på hemnet innan jag hittade alla bloggar och då såg jag tvålen i väldigt många hem. Så jag var tvungen att köpa tvålen för att se om den är så bra. Flaskan är ju snygg! Kul med Båstadbesök, jag gillar att kolla på alla fina hus där!

2008-07-12 @ 10:28:36
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0