Bricka + Kivi

Idag tog vi ju som sagt en tur till Fabriksbutiken. Faktum är att vi besökte två olika fabriksbutiker!
Den ena var i Strömbergshyttan och den andra i Boda.
Först hade vi tänkt att bara åka till den första men sen hade jag läst på deras hemsida att butiken i Boda hade upp till 70% rabatt så det fick ju bli en sväng dit också. Och det var tur det för i första affären köpte jag ingenting.
Men i Boda köpte jag bland annat dessa fin fina Kivi-lyktor. Två små gråa för 40kr styck och två små havsblå för 29kr styck!! Sen köpte jag även en stor lykta i den havsblåa färgen för 49kr. Med det priset kan man ju inte motstå :)

Sen gick jag så klart in en sväng på Design House Stockholms outlet. Jag har bara varit på deras outlet vid Torekov innan men jag måste säga att denna var mycket bättre.
Jag köpte bland annat den underbara brickan som egentligen ska vara till deras snygga brickbord, för ynka 150kr!! Ordinarie pris är ca 600kr för bara brickan. De hade även underredet i fyndhörnan för 275kr men det fick stå kvar för jag visste inte riktigt var jag skulle ha det.

Men den tjusiga brickan står iallafall på soffbordet och är fyllt med mina älskade Kivi-lyktor! Tyckte det blev riktigt bra.
För ett par månader sedan ägde jag inte en enda lykta men nu har jag 11st :)

De andra fynden visar jag imorn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0