Rosa

Jag känner att det inte kommer att bli så många inlägg med bilder från hemmet för tillfället, detta då det just nu är ganska rörigt överallt där hemma i och med flytt och så. Så ni får stå ut med lite andra funderingar och projekt fram till flytten.

Jag köpte ju spegeln Hemnes på Ikea för ett tag sedan. Jag funderade först på att måla den vit men nu funderar jag på att måla den i en riktigt färgklick, nämlingen knallrosa. Hade varit lite roligt tycker jag och sen ta upp den färgen på lite annat, tex kuddar och ramar.

Vad tror ni om det?

HEMNES Spegel

Typ i denna färgen som är på väggarna..


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag tycker det lät som en härlig idé! Kram Sandra

2008-08-13 @ 10:03:11
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Emelie

Det tror jag blir jättesnyggt!

2008-08-14 @ 09:41:52
URL: http://emeliese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Do it! man blir så glad av lite färg :)

2008-08-21 @ 20:45:28
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Inredaren

Beroende på bakgrundsfärg var spegeln ska hängas finns flera väggar att gå. Om bakgrunden är vit kan cerice som du föreslår fungera. Om bakgrunden är svart kan det funka också. Men är bakgrunden rosa....låt den vara svart...eller köp en vit, den finns ju i vitt också... Jag köpte själv en vit igår. Mmmmm så läckert. Jag ser att det var ett tag sen du lade ut din kommentar, så vilken färg blev det?

2009-01-20 @ 10:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0