Vår i badrummet

Jag berättade ju tidigare att jag inhandlat rosa handdukar och idag hänger dom på sitt rätta ställe. Igår shoppades också ett nytt duschdraperi som jag hängt upp. Jag har också lagt in vår fårfäll i badrummet. Tyckte det kunde bli ganska mysigt. Jag och Hampus fick två äkta fårfällar av mina föräldrar när vi förlovat oss. Så den ena ligger i badrummet och den andra ligger nu framför kakelugnen i TV-rummet.
Vårt badrum är ingen dröm precis. Grönt golv och fruktansvärd tapet i duschen, så det är därför duschdraperiet täcker hela duschen. Jag har också hängt upp min kimono på dörren i badrummet. Den köpte jag i New York i somras.

image40

image41

image42

image43

image44

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt med rosa i badrummet. Vårat badrum är inte någon dröm det heller, hemskt helt enkelt, men inte så mycket att göra åt när det är en hyrlägenhet. Trevlig helg! Kram Sandra

2008-01-25 @ 22:43:21
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Linda P

Ha, det gröna golvet var ju coooolt! Vi har ett skitfult orange, som är så man kan kräka på det. Visserligen har vi dolt det mesta med trätrall, men i duschen funkar inte det ...

2008-01-28 @ 17:27:31
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0