Shopping

Nu är jag hemkommen från stan. Det har varit jätteroligt att komma iväg med mamma. Skönt att mest bara gå i inredningsbutiker å slippa svettas i omklädningsrummen. Jag köpte bland annat en lampa på Duka, var verkligen ett fynd så jag passade på och nu står den och pryder ett av våra fönster. Vi har väldigt höga och djupa fönster och lampan är ju ganska låg men jag tycker inte det gör något. Annars får man ju hissa ner gardinen lite men man vill ju inte skymma hela fönstret. Som ni ser så är inte vädret det allra roligaste utanför fönstret. Tur att man mest ska stanna inne på sin lediga dag och pyssla och städa lite här hemma.

image36

image37

Kommentarer
Postat av: jenny

jättesnygg var den!!

2008-01-25 @ 13:37:04
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0