Nya burkar

Jag är inne och kikar lite på Ikeas hemsida och ser att dom har fått in mycket fint nu till våren. Just dessa burkarna har kanske inte med våren att göra men jag tycker ändå dom var lite tuffa. Ikea har inte haft några burkar innan som har fallit mig i smaken. Men nu kanske det blir ett köp.. Är farligt när man bara bor några hundrameter från varuhuset.

Burkarna finns i storlekarna från 0,5liter upp till 4,1liter. Lite fel proportioner på bilderna kan jag tycka.

DROPPAR Burk med lockDROPPAR Burk med lockDROPPAR Burk med lockDROPPAR Burk med lock

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Gjorde ett kollage med burken längst upp till höger i går. :)

Dom är riktigt fina. Farligt att bo nära IKEA ja. När jag bodde i Älmhult så var jag på IKEA i princip varje dag. :)

Trevlig kväll!

2008-01-20 @ 17:01:08
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Nettan

Hej!
Kanonsnygga burkar tycker jag, perfekt min tvättmedelsburk i keramik slog jag sönder locket på häromdagen så jag är på burkjakt. Trots 1km till IKEA vill inte tiden räcka på kvällarna med jobb och barnens aktiviteter, för jag vägrar gå dit på helgerna i det längsta...
Har nämnligen ett motto:
Jag ska inte köa bort mitt liv.

Nu har jag fått extraskålen som min man fick som plåster för att de skickat fel storlek på IKEA julklappen Det blev snyggt ihop med det ovala! svarta fatet utan mönster som vi fick till.

Svar på din fråga... Nej jag har inte fixat någon egen blogg ännu, kanske i framtiden??

2008-01-20 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0