Bokrea

Vi är några tjejer från jobbet som brukar träffas en kväll varje vecka och fika och prata en massa. Och det har vi gjort ikväll. Alltid lika trevligt. Vi brukar hålla till på Ikea aktivitetshus, ett ställe där alla IKEA och IKANO-anställda får vistas, det finns bland annat gym, bastu, solarie, bubbelpool med mera. Ett väldigt bra ställe med andra ord. Gymet är gratis och det utnyttjar jag flitigt nu inför Thailand. Och idag hade dom Bokrea. Böcker som är så roligt, och fina är dom med. Så två böcker om inredning inhandlades. Är så många fina bilder i dom. Hoppas bara att jag får tid att läsa dom snart, för jag är ju inne på den sista av Stieg Larssons böcker nu men det hinner jag nog med efter. Om inte annat så är dom fina att visa i bokhyllan.

image47

image48

image49

image50


Kommentarer
Postat av: Linda P

Ohhh de ser läckra ut. Du får berätta sen om de är bra!

2008-01-29 @ 19:24:28
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Dinka

Hade de många böcker om inredning?
Är ute efter en bok som heter Inred med vitt som tycks var tillfälligt slut överallt...hopplöst..Vill ju så gärna ha den boken...Den fannas och köpa på IKEA för nåt år Sen..
Man kanske gå dit en runda och undersöka böckerna.Jag brukar köpa böcker på varuhuset..på deras Family yta..bra priser har de med..Gå dit och kika med..KRAM!

2008-01-29 @ 21:57:11
URL: http://www.dinki.blogg.se
Postat av: Nicolinas boning

Javisst har jag lämnat in ramen till glasmästaren.
Det var bara att hämta den dagen därpå med spegelglaset ditsatt:-)
Hälsn/Birgitta

2008-01-30 @ 11:08:33
URL: http://nicolinasboning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0