Bokklubb - Alvar Aalto

För någon vecka sedan fick jag hem ett erbjudande med posten som jag inte kunde motså. Jag brukar faktiskt inte "gå på" såna saker men denna gången var jag bara tvungen. Vi får se om dom har lurat mig. Jag fick hem ett erbjudande från en bokklubb, och där skulle man köpa 2 böcker för 30kr + frakt sen skulle man minst köpa tre böcker till under ett år. Det passar mig perfekt för jag har blivit en liten bokmal på sista tiden. Men om jag ska vara ärlig så var det premierna som lockade mig mest. Man får nämligen en skål och en vas från Alvar Aalto i klarglas. Dom är ju så snygga och klassiska. Enda sedan mamma köpte en sådan skål för några år sedan tycker jag dom är så läckra. Själv har jag den minsta av dom men nu får jag en nästan komplett samling. Så nu väntar jag med spänning på det första paketet.

Aalto tulips 148x119Aalto fishes 148x119Aalto clear white 148x119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0