Thailand

Här kommer då äntligen lite bilder från Thailand, även om det var typ nästan en månad sedan vi kom hem. Men bättre sent än aldrig :)

Se och njut :)



Utsikten från balkongen på hotellet



Pool nr 2 utav 3 på hotellet



Vi red på en elefant



På elefantturen, "chauffören" gjorde en liten gräshoppa under turen.



En bild på en utav de många stränderna



4 par glasögon med styrka inhandlades, 1600kr för alla paren, det kallar jag fynd :)



Vi beställde in jätteräkor en kväll



Lunchen på stranden, var nästan det bästa med hela resan, haha



På Maya Beach där filmen The Beach spelades in. Kolla in den kritvita sanden



Phi Phi Island



Monkey Beach, vilda apor som var helt galna



Raya Island



Så här kristallklart var vattnet, detta kortet är taget uppifrån och inte i vattnet som det nästan ser ut som



Här sitter vi och väntar på hemfärd på Phukets flygplats. Jag har ett utav mina nya par glasögon på mig så klart.

Ja detta var lite bilder från vår resa i paradiset!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Häääärliga bilder!

2008-05-31 @ 13:06:21
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Åh vilka härliga bilder! Man blir ju liiiite ressugen. :)

2008-06-05 @ 16:36:32
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Sofie

Härlig blogg! Så roligt när jag kom in på din blogg, jag och min sambo var i thailand i mars och vi gjorde den utflykten ni med hade varit på och vi har tagit kort på exakt samma saker! Ville bara säga det, hoppas ni hade det lika underbart som vi hade det!

2008-06-12 @ 23:09:55
Postat av: Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se en del sunda grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Postat av: Lovisa

Gillar om det du skrev! Underhållande att se en del fina grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 08:08:18
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0