Mors Dag

Nu har jag precis fixat en present till mamma på Mors Dag som är på söndag. Jag tror jag har hittat den perfekta presenten faktiskt. Spännande va? Jag vågar inte lägga ut någon bild eller så för mamma är ju här inne titt som tätt och läser men på söndag får ni se.

Sen idag efter jobbet måste jag fixa en födelsedagspresent till min pappa för han har födelsedag på lördag. Jag vet en sak jag ska köpa men jag får nog fundera ut något annat också.

Vi får se vad det blir, men det är kul att ge bort presenter när man kommit på något riktigt bra!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej och tack för titten hos mig! =) Här kikar jag gärna in igen, du ser ut att ha samma smak som jag har. :) IKEA Malm har vi också i sovrummet, exakt 6 lådor och samma färg som du. Vad hade du för snygga gardiner i det rummet? =)
Håller ni på att bygga hus? Vad kul!!!
Jag ska läsa ikapp lite hemifrån hos dig, måste hem från jobbet nu.
Hej så länge! :)

2008-05-19 @ 15:53:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Emma

Svar: Ja jag köpte vaxduken via designonline.se. Den var ju ganska så dyr men absolut värt priset enligt mej=)Ska bli spännande att se vad du hittar på till din mor, själv har jag inte kommit på nått än!?Ha det bra, kram emmsan

2008-05-19 @ 16:09:01
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0