Helg

I fredags var jag på Ikea en sväng och köpte lite handdukar och blommor. Deras orkidéer var nedsatta till 49kr styck så jag var tvungen att köpa två stycken. Jag älskar de blommorna. De är så fina, när de blommar iallafall. Vi får väl se hur länge det varar :)

I fredags kväll var jag och några tjejkompisar från jobbet hos en utav oss och åt och skvallrade en massa. Trevligt som vanligt. Vi smakade sushi, en riktigt höjdare faktiskt. Och vilken fin lägenhet hon hadde som vi var hos. Hanna du borde också börja blogga :)

På fredagskvällen/natten begav jag och Hampus oss till stugan i Skummeslöv. Skönt att komma dit på kvällen så att man vaknar upp där ute men lite segt att köra så sent. Och i lördags lyckades jag övertala Hampus att vi borde ta en liten tur till Ullared för det finns ju så mycket man "behöver" där, bra att han å så. Och jag lyckades så där spenderade vi några timmar i lördags. Men sambon nappade nog mest på att vi skulle gå in på Netonnet och köpa nya telefoner, så det gjorde vi också.

Här är några bilder på mina nya blommor och vaserna som var ett utav inköpen från Gekås. Fler kommer, var så säkra :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket härligt pris på orkidéerna och vilka snygga vaser du har shoppat. Kram Sandra

2008-05-25 @ 23:02:08
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Sofie

Den där tv-bänken är så snygg :) Jag håller med dig, orkidéer är fina! Vilket fyndpris du hittade dom för :) Kram, sofie

2008-05-26 @ 15:01:25
URL: http://syssla.blogg.se/
Postat av: Dessi

riktigt snygga krukor!

2008-06-07 @ 10:43:43
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0