Ullared

Igår blev det en tidig uppstigning för här vankades det Ullared. Mitt favoritställe! Deras heminredningsavdelning är underskattad kan jag säga. Har ni inte varit där så åk dit! Så jag och Hampus åkte ut till mamma och pappa i stugan på morgonen och sedan vidare därifrån till Ullared. Vi kom dit vid halv elva tiden och det var riktigt mycket bilar på parkeringen. Vi fick nästan parkera längst upp och längst bort när vi kom men det fick det vara värt :)
Men inne i affären var det faktiskt inte mer folk än vanligt så det var helt ok. Man kunde röra sig i allafall. Så lite shoppat blev det. Detta äpplet köpte jag bland annat. Tycker det är riktigt fint. Mamma köpte ett likadant.

image92

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0