Påsk

Jag har varit ledig igår och idag så lite påskpynt och shopping i Växjö har jag också hunnit med. Det blev en del handlat i Växjö. En del nya vårkläder och sen lite saker till hemmet. Köpte bland annat äggen som ni ser på bilden nedan. De är som ryska dockor fast med ägg. Lite roliga tycker jag.

image109

Det svarta smyckesträdet har blivit påskdekoration.
Jag har även plockat fram det fina svarta ägget nu lagom till påsk.

image110

Mina Alvar Aalto vasar har fått bli bo för några kycklingar

image111

Här är dom söta "ryska äggen". Bakom dom står en liten skål med gröna blad och vita fjädrar

image112

Den svarta tuppen är ett inköp från Ullared. Sen satte jag även i lite ris och gröna fjädrar i vasen med äpplena.

Så nu är det iallafall lite påsk hemma hos oss!

Kommentarer
Postat av: Inrednignsgalen

Gud vad fina ägg, går de att `öppna?
Själv fick jag två ryska dockor i veckan utan en nära vän som varit i Ryssland. Gillar din samling utav Alto vaser!

2008-03-20 @ 11:39:29
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej inredningsgalen! Ja då äggen går att öppna också. På Village hade dom ett riktigt bra erbjudande på dom som jag inte kunde motstå. 49kr kostade dom mot ordinarie 145kr tror jag. Det kallar jag fynd :) Ja Aalto vaserna är en favorit här hemma. Kram

2008-03-20 @ 11:42:38
URL: http://hemochinredning.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilka fina påskpynt! Glad påsk, kram Sandra

2008-03-20 @ 23:09:37
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0