Parodi del 2

Nu är jag färdig med projektet Parodivasen. Jag fick ett tips från Hus nr.5 att man kan placera en fejk-Orkidé i den. Och sagt och gjort så blev det så. Jag tycker att det blev kanon. Jag ska bara fixa till så att den bruna krukan inte syns. Vad tycker ni? Tack för tipset 5an!!
Så nu står vasen, ("krukan"?), placerad bredvid vår vita Expedithylla som är placerad mitt emot datorhörnan som jag visade igår.

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning för idag ska jag och mamma in till stan. Kul! Jag har inget speciellt som står på shoppinglistan men det hjälper ju inte för det lär ju bli några inköp ändå. Vi får se vad inredningsbutikerna har fått in för roligt för det är ju de butikerna som är roligast att besöka.

image34

image35

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Jätte fint! En fråga.. vart har du hittat den jätte fina glasvasen? eller.. kruka.. eller ja.. du fattar.. :-)

2008-01-24 @ 22:23:43
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Du kan inte sätta lite celofanplast längst ner runtom den bruna krukan. Du kan ju ta väck den bruna krukan & sätta plasten på. Förstår du hur jag menar!!!!!!!? :) Så blir det genomskinligt iallafall. Har ju aldrig testat själv men kanske det kan bli bra. Det brukar säljas på metervara /rulle i blomstrbutiker.

Trevlig helg!!

2008-01-25 @ 19:33:37
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Maja

Snyggt!

2008-02-03 @ 09:51:49
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0