TV-bänken på plats

Igår kväll eftet att jag jobbat över några timmar satte jag igång med att sätta ihop vår nya TOBO. Sambon var på utbildning på brandstationen för han ska bli deltidsbrandman så han kunde inte hjälpa mig. Och jag trodde mitt tålamod skulle svika mig innan jag öppnat förpackningen. Men det gick faktiskt över förväntan. Så efter några timmars slit och lagom till älsklingen kom hem var den ihopsatt. Jag är faktiskt lite stolt! När jag började läsa instruktionsboken trodde jag aldrig att den skulle bli klar. Men nu står den där. Jag är nöjd!

image68

image69

image70

Kommentarer
Postat av: detsvartataket

Vad fint det blev! Man ska inte läsa instruktionerna så mycket har jag kommit på :)) Bara kolla lite..dom känns i bland rörigare än dom behöver :))

2008-02-14 @ 12:53:00
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Sandra

Härligt jobbat och vad fint det blev :) Ha en trevlig alla hjärtans dag! Kram Sandra

2008-02-14 @ 16:01:01
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0