Sorello

Nu måste jag berätta vad överraskningen var på Alla Hjärtans Dag. Jag jobbade till kl 20 i torsdags och när jag kom hem låg det en chokladask och två kort innanför dörren. Det var från syrran och mamma och pappa. Vad ni är snälla! Lägenheten var helt nersläckt när jag kom hem så jag trodde att älsklingen hade fixat något mysigt i köket typ ostbricka eller nåt men när jag letat igenom hela lägenheten utan att hitta honom någonstans var det inte så roligt längre :) Men då kom jag på att Hampus pappa fyller ju år på Alla Hjärtans Dag så han var ju hos honom. Men han kom hem efter fem minuter ungefär och då var det bara till att gå ut igen för jag skulle bli bjuden på restaurang. Så en runda till Sorello blev det och en Black & White med pommes blev det och sen lite glass när vi kom hem. Tack älskling!
Jag gav honom denna fina tavlan i svart och köpte en svart Ribba ram från Ikea så nu hänger den i sovrummet. Blev kanon!

Till pappa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka gulliga överaskningar ni har gett varandra! Kram Sandra

2008-02-18 @ 21:12:24
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Sandra

vad kul o höra att du gillade kakfatet :)

tittade igenom dina bilder.. ni verkar ha det jättefint hemma hos er!

2008-02-20 @ 21:48:41
URL: http://corniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0