Nya kuddar

Idag var jag och älsklingen i stan en runda. Vi var bland annat på roliga Rusta, där vi köpte en svart rund matta som vi/jag tänkt ha under soffbordet men nu när vi kom hem är jag inte riktigt säker, jag får prova mig fram så ni får bilder sen.
Sen köpte jag två kuddar på Lagerhaus för 10kr styck. Jag vet inte vad jag tycker om dom egentligen men man kan ju bara inte missa dom för det priset. Det kan man faktiskt inte Hampus, kuddar är alltid bra att ha!

Sen var vi även på bio, vi såg I am a Legend, jag vet inte riktigt vad den handlade om för Sandra satt med handen framför ansiktet under nästan hela filmen, usch jag undrar om jag kan sova inatt.

image53

image54

Kommentarer
Postat av: jenny

den filmen såg vi också för ett tag sen, satt också med handen för ögonen en hel del;-)

2008-02-03 @ 12:41:48
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Malin Inspiration&design

Sandra; Kartellampan är i köket. :) Detta är i vardagsrummet ju. :) Kraaam

Postat av: MO

Sååå billiga kuddar, förstår jag det, att ni inte kunde låta bli....Ja den filmen såg vi förra helgen, jag tyckte den var ganska bra, men jag gillar ju lyckliga slut...så det kunde ju slutat bättre. Ha en fin tisdag

2008-02-05 @ 13:34:17
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0