Lack

Nu är även vårt nya soffbord, mer än ett, på plats vid sofforna. Jag köpte det vita igår på fynd för 55kr men det såg lite litet ut mot våra två soffor. Så nu har jag satt dit två av delarna till mitt satsbord och sen den tredje delen i hörnan mellan sofforna. Hur tycker ni att det blev? Ska jag göra någon annan kombination? Jag testade att bara ha lackbordet och den lilla svarta och det blev helt ok också men sen vill jag gärna ha hela satsbordet i samma rum. Vi får se hur det slutar. Här ser ni hur det ser ut nu. Bättre än innan iallafall.

image71

image72

image73

image74

Kommentarer
Postat av: Linda P

Hallllååå ÄlmhultsSandra! F-n vad sjuuuukt alltså med Kemer. När var ni där? Vi reste dit veckan före midsommar och två veckor framåt. Ni måste varit där precis efter!?!? Så varmt så det var helt galet. Dock har vi ingenting att klaga på när det gäller den resan. Allt var tipptopp! Vi hade turen att hamna i den nybyggda "annexet". Maten var god, allt var fräscht, kyparna var lite småroliga om man tog dem med en nypa salt (haha) osv osv

Ha en fin kväll! Nu väntar maten...

2008-02-14 @ 18:19:03
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0