Warszawa över nyår

Min julkapp till min kära sambo var i år en weekend till Warszawa. Vi har bestämt att vi bara skulle köpa upplevelser till varandra för att vi känner att vi inte behöver något speciellt till lägenheten eller så, tills jag blev kär i min golvkandelaber men det är ju en annan historia som iallafall slutade med att jag fick den av Hampus i julklapp även om det kanske inte är en upplevelse. Men blir man kär i något så blir man.

Iallafall vi flyger till Warszawa imorgon tillsammans med ett annat par så det ska bli väldigt trevligt. Vi ska stanna där till på Onsdag och vi ska bo på ett Hostel under tiden. (Vi kollade på Hostel 2 igår och det gör mig lite nervös). Det är några på jobbet som varit där nyligen och blivit positivt överraskande så det blir säkert jättebra. Om inte annat så är resan dit billig och jag har hört att mat och dryck ska vara väldigt billigt och likaså kläder och det skadar ju inte när man är shoppingsugen =)

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!!

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0